Saturday 20 October 2012

LADAP Frog VLE

Salam ceria semua........

Hari ni 20.10.2012 selesai sudah in-house training VLE (virtual learning invironment). Dulu cikgu salah satu cikgu yang pergi kursus selama 3 hari di PKG Bagan Serai. Macam-macam pengalaman yang cikgu dapat kongsi masa in house training ni. Tapi memang best. Sebab cikgu suka berkongsi pengalaman dan ilmu yang cikgu ada.


Yang bestnya cikgu tak bagi talk ni sorang2. Cikgu ditemani dengan cikgu Rodzi dan Ustaz ahmad rifai. Cikgu Rodzi cikgu bestari dengan Ustaz. Mereka pun bagus.


Yang tak bestnya cikgu tak dapat nak bagi semua ilmu yang cikgu dapat selama 3 hari. Bayangkan ilmu yang cikgu dapat selama 3 hari perlu dipendekkan hanya separuh hari Ja. Rasanya ramai kawan2 cikgu yang tak dapat sepenuhnya. Tapi takpa cikgu Akan kongsi lagi dengan kawan2 time cikgu free. Best sebenarnya kursus VLE ni.


Seterusnya kursus nie di sambung dengan taklimat ringkas Zoom a. Fuh tahun sepanjang cikgu dilantik sebagai setiausaha peperiksaan. Jadi banyak benda cikgu kena belajar. Takut jugak sebab guru besar harapkan cikgu Boleh jadi yang terbaik untuk SEKOLAH. Cikgu Akan belajar. Cikgu suka cabaran. Erm doakan cikgu berjaya ok.

Oklah ini beberapa gambar yang cikgu dapat masa cikgu bagi talk. Bye. Assalanualaikum.

No comments: